Hej
Jag håller på att bygga om en bar i hus vi har, där skall stå en typ ”refreschment-bänk” med en integrerad kran/blandare i. Se inspirationsbilden.
Vi håller på att undersöker hur vi skall lösa bänkskivan där, och häromdagen såg vi ett klipp på TV där någon sågat ur en grund vask i en stenskiva, se foto från TV-programmet.
Är detta något man skulle kunna efterlikna med er hjälp.
Vi pratar alltså om en bänkskiva som är ca 4 x 1 meter, där det i skivan är en nedsänkt låg vask, säg att den skall vara 30 mm djup. Jag vill alltså inte ha en vanlig vask, utan bara en utsågad ruta i bänkskivan där, det är inget som det ska diskas i, det är bara för att fånga upp ev spillvatten från en blandare som skall ha stilla/bubblande vatten.
Första bild: Inspirationsbild över hur det ska se ut
Andra bild: Bild från TV där de har löst motsvarande genom att såga/fräsa ur en låg vask direkt i stenskivan.
Ring gärna om ni vill, så kan jag förklara/utveckla vidare vad det är vi söker.
Tack på förhand.


