Hej
Bor i en lgh byggd 68. Funderar på betong i hall och kök. Troligen betong under gamla linoleummattan och den sand som nu ligger där. Är det ett alternativ att slipa eller ska man gjuta nytt?

Storlek ( L x D x H mm) *: 5000*6000mm