Hejsan! 
Jag har ett nybyggt hus ca 1 mil norr om Uppsala. Jag önskar ha en betongaltan ca 60 kvm (ca 5×12-13). Inga konstigheter, enkel rektangulär  mot baksidan. 
Jag undrar först och främst om ni ens är intresserade, om inte så kanske ni vet vart jag kan vända mig för ingen verkar vilja hjälpa mig (ursäkta snyftandet). 
Om ni ens kan tänka er detta, undrar jag över pris. 

Varma hälsningar, 
Ellen