I linje med högra sidan av huset är tanken att vi ska bygga ett garaget.
– Betongplattan ska vara 6x6m
– Planerar inte för någon avlopp
– Staket och buskar ska tas bort
– Jag skulle gissa att VA ligger nånstans på parkeringsplatsen.
– Kabelrör från elskåpet till betongplattan behöver dras, vet inte om det är ni som kan göra det också.
Önskar en prisuppskattning på detta.
