Hej,
Mitt namn är Ola Kvist. Jag och min sambo har köpt en tomt på torö där vi har tänkt att bygga ett fritidshus, liten gäststuga samt garage. Jag höftade lite över totala ytan som är platta som ni ser men tänkte det var en bra känsla över hur stor betongaltan osv kommer att vara.
Tanken är att ha platta av betong samt betonggolv i båda husen samt ett garage i betong. Vår tanke är att ha handfat i betong samt bänkskivor i köket i betong
Är detta något som ni kanske hade varit intresserade av? Frågan gäller avseende delar eller allt avseende platta, badrum och kök.
Vi har tänkt att bygga med KL träd väggar men kan tänka oss lösvirke om ni vill ge offert på hela bygget eller enbart de delar som innefattar betong. Vi har även 3D-bilder och lite fler ritningar i pdf format som vi kan maila till er om ni är intresserade?
Mvh,
Ola Kvist
0735271970










